PARDAVIMŲ STRATEGIJA. MARKETINGO KOMUNIKACIJA

Kiekvienas parduodamas objektas ar projektas yra unikalus bei išskirtinis, tad kiekvienam jų reikalingas atskiras pardavimų – marketingo planas. Labai svarbu turėti savo veidą/viziją – tai leidžia objektą pateikti unikaliai, orientuojantis į nestandartinį marketingą.

Nors negalime tiksliai atspėti, kokie bus pirkėjo poreikiai, tačiau patrauklios vizualizacijos visada sukelia daugiau susidomėjimo ir padeda parduoti sukurtą idėją.

Klientas turi galimybę pasirinkti marketingo planą, priklausomai nuo poreikio. Planai yra 4: START A, START B, START C, START D.

Pasirinkus tinkamą planą, Jūs nusimetate didelę naštą nuo savo pečių! Nes mes PARDUODAME, mes REKLAMUOJAME, o Jūs skiriate savo laiką projekto vystymui bei gaunate ATASKAITAS!

Potencialių klientų paieška įvairiais kanalais
Įmonės paslaugų pristatymas klientams
Kliento poreikių analizė
Nekilnojamojo turto objektų paieška
Skelbimų rengimas
Derybos su klientais
Komercinių pasiūlymų teikimas, sutarčių ruošimas
Pastovus kontaktų palaikymas su klientais
Pardavimo planų vykdymas